Subject: bug#6240: Anchors not working in emacs23

From: aksa <[email-masked]>
Date: Fri, 21 May 2010 12:01:00 -0400

GNU Emacs 23.2.1 (i386-apple-darwin9.8.0, NS apple-appkit-949.54) of
2010-05-09 on braeburn.aquamacs.org - Aquamacs Distribution 2.0
GNU Emacs 23.1.1 (i486-pc-linux-gnu, GTK+ Version 2.20.0) of 2010-03-29 on
rothera, modified by Debian

Problem: Anchors not working

I have documentation written as a .texi file as follows

\input texinfo
@setfilename anchorBug.info
@settitle Anchor Bug

@ifinfo
@node Top
@top Rottingham
@end ifinfo

@menu
* Scr01::
@end menu

@node Scr01
@chapter Scr01

@menu
* consectetur::
@end menu

@node consectetur
@section consectetur

@appendixsubsec consectetur adipiscing
Duis gravida ligula vel augue porta ac mollis augue consequat. Integer
iaculis nisi non leo pharetra tristique. Cum sociis natoque penatibus et
magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
@xref{fshiv,condimentum vehicula}.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur
ultrices sollicitudin erat vel cursus. Mauris ultrices turpis nec sapien
condimentum vehicula. Duis gravida ligula vel augue porta ac mollis
augue consequat. Integer iaculis nisi non leo pharetra tristique. Cum
sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur
ridiculus mus.

@appendixsubsec pharetra tristique
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur
ultrices sollicitudin erat vel cursus. Mauris ultrices turpis nec sapien
condimentum vehicula. Duis gravida ligula vel augue porta ac mollis
augue consequat. Integer iaculis nisi non leo pharetra tristique. Cum
sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur
ridiculus mus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur
ultrices sollicitudin erat vel cursus. Mauris ultrices turpis nec sapien
condimentum vehicula. Duis gravida ligula vel augue porta ac mollis
augue consequat. Integer iaculis nisi non leo pharetra tristique. Cum
sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur
ridiculus mus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur
ultrices sollicitudin erat vel cursus. Mauris ultrices turpis nec sapien
@anchor{fshiv} condimentum vehicula. Duis gravida ligula vel augue
augue consequat. Integer iaculis nisi non leo pharetra tristique. Cum
sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur
ridiculus mus.

@bye

The anchorBug.info file resulting from makeinfo works fine on the Terminal.
In emacs versions as shown above, the cross reference
@xref{fshiv,condimentum vehicula}.
gives an error "No such node or anchor"