Subject: [bug#55752] [PATCH 5/5] DRAFT news: Add entry for 'guix system edit' and 'guix home edit'.

From: Maxime Devos <[email-masked]>
Date: Thu, 02 Jun 2022 13:41:26 +0200

Ludovic Courtès schreef op wo 01-06-2022 om 17:43 [+0200]:
> + (entry (commit "XXX")
> +        (title
> +         (en "New @command{edit} sub-commands for services")
> +         (fr "Nouvelles commandes @command{edit} pour les services"))

(nl "Nieuwe deelopdracht @command{edit} voor diensten)
(body
  ;; TODO: pas verwijzingen naar de handleiding aan wanneer ze vertaald is
  (nl "Met de nieuwe bewerkingen @command{guix system edit} en
@command{guix home edit} kan je dienstsoorten van Guix System en Guix
Home bekijken en bewerken.  Je kan bijvoorbeeld de definitie van de
systeemdienst OpenSSH als volgt openen:

@example
guix system edit openssh
@end example.

Voer @command{info \"(guix) Invoking guix system\"} of @command{info
\"(guix)Invoking guix home\"} uit voor meer informatie.")