Subject: 24.3; "No such node or anchor: Top" for Info files created by makeinfo 5.1

From: Ulrich Mueller <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2013 18:47:43 +0200

Info-goto-node cannot find the "Top" node for some Info files
generated with makeinfo 5.1.

I've attached a minimal example of a Texinfo file where it fails.
To reproduce, save attached file as "test.texi".

   $ makeinfo --version
   makeinfo (GNU texinfo) 5.1
   [...]
   $ makeinfo --split-size=2000 test.texi
   $ ls -l test.info*
   -rw-r--r-- 1 ulm users  221 Apr  2 18:43 test.info
   -rw-r--r-- 1 ulm users 3017 Apr  2 18:43 test.info-1
   -rw-r--r-- 1 ulm users 1509 Apr  2 18:43 test.info-2
   $ emacs -Q
   C-h i
   g (/path/to/test.info) RET

The last command fails with an error: "No such node or anchor: Top"

The bug is not triggered if I use makeinfo 4.13 to create the Info
file from the same Texinfo source.

Not entirely sure if the problem is in Emacs or in makeinfo. I report
it here because standalone info (version 4.13 or 5.1) has no problem
with the files.

In GNU Emacs 24.3.1 (x86_64-pc-linux-gnu, X toolkit)
 of 2013-03-26 on a1i15
Windowing system distributor `The X.Org Foundation', version 11.0.11400000
System Description:	Gentoo Base System release 2.2

\input texinfo   @c -*-texinfo-*-
@c %**start of header
@setfilename test.info
@settitle Test
@c %**end of header

@ifnottex
lorem ipsum, quia dolor sit, amet, consectetur, adipisci velit, sed
quia non numquam eius modi tempora incidunt, ut labore et dolore
magnam aliquam quaerat voluptatem. ut enim ad minima veniam, quis
nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut
aliquid ex ea commodi consequatur? quis autem vel eum iure
reprehenderit, qui in ea voluptate velit esse, quam nihil molestiae
consequatur, vel illum, qui dolorem eum fugiat, quo voluptas nulla
pariatur? At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus,
qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti, quos
dolores et quas molestias excepturi sint, obcaecati cupiditate non
provident, similique sunt in culpa, qui officia deserunt mollitia
animi, id est laborum et dolorum fuga. et harum quidem rerum facilis
est et expedita distinctio. nam libero tempore, cum soluta nobis est
eligendi optio, cumque nihil impedit, quo minus id, quod maxime
placeat, facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor
repellendus. temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut
rerum necessitatibus saepe eveniet, ut et voluptates repudiandae sint
et molestiae non recusandae. itaque earum rerum hic tenetur a sapiente
delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut
perferendis doloribus asperiores repellat.
@end ifnottex

@titlepage
@title Test
@page
@vskip 0pt plus 1filll
@end titlepage

@ifnottex
@node Top
@top Test

@end ifnottex

@menu
* First Chapter::    The first chapter.
* Second Chapter::   The second chapter.
@end menu

@node First Chapter
@chapter First Chapter
lorem ipsum, quia dolor sit, amet, consectetur, adipisci velit, sed
quia non numquam eius modi tempora incidunt, ut labore et dolore
magnam aliquam quaerat voluptatem. ut enim ad minima veniam, quis
nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut
aliquid ex ea commodi consequatur? quis autem vel eum iure
reprehenderit, qui in ea voluptate velit esse, quam nihil molestiae
consequatur, vel illum, qui dolorem eum fugiat, quo voluptas nulla
pariatur? At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus,
qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti, quos
dolores et quas molestias excepturi sint, obcaecati cupiditate non
provident, similique sunt in culpa, qui officia deserunt mollitia
animi, id est laborum et dolorum fuga. et harum quidem rerum facilis
est et expedita distinctio. nam libero tempore, cum soluta nobis est
eligendi optio, cumque nihil impedit, quo minus id, quod maxime
placeat, facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor
repellendus. temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut
rerum necessitatibus saepe eveniet, ut et voluptates repudiandae sint
et molestiae non recusandae. itaque earum rerum hic tenetur a sapiente
delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut
perferendis doloribus asperiores repellat.

@node Second Chapter
@chapter Second Chapter
lorem ipsum, quia dolor sit, amet, consectetur, adipisci velit, sed
quia non numquam eius modi tempora incidunt, ut labore et dolore
magnam aliquam quaerat voluptatem. ut enim ad minima veniam, quis
nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut
aliquid ex ea commodi consequatur? quis autem vel eum iure
reprehenderit, qui in ea voluptate velit esse, quam nihil molestiae
consequatur, vel illum, qui dolorem eum fugiat, quo voluptas nulla
pariatur? At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus,
qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti, quos
dolores et quas molestias excepturi sint, obcaecati cupiditate non
provident, similique sunt in culpa, qui officia deserunt mollitia
animi, id est laborum et dolorum fuga. et harum quidem rerum facilis
est et expedita distinctio. nam libero tempore, cum soluta nobis est
eligendi optio, cumque nihil impedit, quo minus id, quod maxime
placeat, facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor
repellendus. temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut
rerum necessitatibus saepe eveniet, ut et voluptates repudiandae sint
et molestiae non recusandae. itaque earum rerum hic tenetur a sapiente
delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut
perferendis doloribus asperiores repellat.

@bye