Subject: cdr of `(cons #nil #nil)' is not nil
From: BT Templeton <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 20 Dec 2011 22:49:58 -0500
List-Id: <debbugs-submit.debbugs.gnu.org>

I'm using Guile 2.0.3.87-b798 on x86_64-unknown-linux-gnu.

Guile's compiler fails to maintain the distinction between the nil
object and the empty list in some cases:

scheme@(guile-user)> (equal? (cons #t #nil) (cons #t '()))
$1 = #t
scheme@(guile-user)> (eq? (cdr (cons #t #nil)) (cdr (cons #t '())))
$2 = #t
scheme@(guile-user)> (compile '(cons #t #nil) #:from 'scheme #:to
  'tree-il)
$3 = #<tree-il (apply (toplevel cons) (const #t) (const #nil))>
scheme@(guile-user)> (compile '(cons #t #nil) #:from 'scheme #:to 'glil)
$4 = #<glil (program () (std-prelude 0 0 #f) (label :LCASE136) (const
  #t) (call list 1) (call return 1)>)

-- 
Inteligenta persono lernas la lingvon Esperanton rapide kaj facile.
Esperanto estas moderna, kultura lingvo por la mondo. Simpla, fleksebla,
belsona, Esperanto estas la praktika solvo de la problemo de universala
interkompreno. Lernu la interlingvon Esperanton!